anneyimben12 valla bende çok korkuyorum normal doğum istiyorum ama şuan bebeğim ters duruyor böyle giderse sezaryen doğum olur dedi doktorum. 🙄 kan verirken bile kötü oluyorum çenem düşüyo doğuma giderken konuşmamdan sıkılıp beni bayıltırlar kesin beklerim 😂😅 ama biran önce kavuşmak istiyorum 28+3 Teyim günler geçmiyor sanki