Merhaba anneler. Canım bir konuya sıkkın başına gelenler bana yardım ederse bu konuda çok sevineceğim. Dün randevum vardı 37+3 tüm. Doktor kilo ve boy baktı. Boy neredeyse 51 cm kilo 2800 gr çıktı.
Amacım sizlere kilo boy sormak değil.
Göbek çevresi ölçümleri 35 haftalık çıktı. Zayıf doğacak muhtemelen dedi ama benim içime kurt düştü. Başına gelen var mı?