👏🏻Yazınız çok güzel bir
bilinç yazısı olmuş elinize sağlık 😊Ben 25. Haftamdayım bugün ilk defa doktorumla doğumu konuştum. Ben baştan beri vajinal doğum istiyorum ona hazırlıyorum kendimi ama doktorumun bu konu hakkındaki fikrini ilk defa öğrendim. Kendisi bana uzun uzun doğal doğumdan yana olduğunu doğumun zaten doğal bir olay ve süreç olduğunu söyledi. Kadınların yüzde 95 i evde kendi doğum yapabilecek kapasitededir yüzde 5 lik bir riskli kısım vardır doktor müdehalesi onlara gereklidir fakat şimdi tam tersine bu ciddi yüzdelik kısım sezeryan isteğiyle geliyor ikna edemiyorum dedi. Normal doğumda suni, epidural, bası, kesi gibi travmatik müdehalelere de karşıyım bunlar bebeği strese sokuyor dedi. Hatta bu geceyi bir doğum için hastanede geçirmiş. Kadın kaç saat sancı çekti bebek kanala girdi ilerliyor saçını görüyorum son iki ıkınma kalmış, beni sezeryana alın diye tutturdu ikna edemedim dedi. Kanaldan o bebeği nasıl çıkardım Allah biliyo dedi:( Akışı bozmamak için anne dişini sıkmalı bence elbette bu kolay bi olay değil ama pes etmek olmaz bu böyle gözü kara olmayı gerektiren bi olay. Allahın izniyle şartlar uygun olduktan sonra ben başka türlüsünü istemiyorum. Asırlardır ninelerimiz annelerimiz nasıl yaptıysa biz de yapabiliriz, Allah bizi öyle dizayn etmiş de yaratmış. Mucizevi bir şey bu ben şahsen bunu yaşadığımda kadın olduğumu daha bi hissedeceğimi düşünüyorum. Bir kadın olarak bunu deneyimlemek isterim inşallah Rabbim nasip eder🤲🏼