İki kese var biri daha ufak dendi bide ikisi birbirine çok yakın dendi 15 gün sonraya gün verildi kalp atışı için böyle bir durumu olan var mı aranız da çok detaya inmedi doktor bilmiyorum herşey normal mi yoksa beni ürkütmemek adına mı öyle muayene etti başka birine daha gitmeli miyim