Bugün doktoruma geldim. Alttan baktırmadım korktuğum için ama su gibi akıntım geliyor dedim bana ped verdiler pedin bazıyerleri çok hafif Mora dönüşmüştü ama doktorum suyu normal dedi Bidaha ped koyacaklar aslında kaç haftadır su gibi akıntım var suyum olsa azalırdı ama yada maviye mi dönerdi🤷♀️😔