Akademisyenanne Kizlar sizde durum nasil? Ben ilk uc ay cok idrara sıkısmıyordum. Suan 18 haftaligim surekli lavabodayim. Gunde 7-8 kez idrara sıkışıyorum. Normal mi? 🙄
Ozgeliz Akademisyenanne normal ben her iki hamileliğimde de hamile kaldığım gündem Doğuma kadar hep sık idrara çıktım
Nzlkca 19+0 haftalığım bende. Geçen hafta dışarı çıkmak istemiyordum. Sürekli lavabodaydım. Bu hafta daha iyiyim
Gde1307 Bende 18+5 im gece uykusu bile kalmadı bir ayağım sürekli tuvalette nerdeyse orda yatacağım. Biraz sıkışsam kasıklarım ağrıyor 😟
Akademisyenanne Gde1307 ya ben de oyleyim. Kasiklarima baski yapiyor. İlk zamanlar boyle degildim hic. Disardayken zorlaniyorum 😪