kursadecmel Gulsum1453 ay çok merak ettim ben 20+6 yım 13 aralık doğumum allah izin verirse. Aramızda 9 hafta var siz nasıl aralıkta doğum yapacaksınız 😄 kafamda deli sorular 😄
Gulsum1453 kursadecmel 🙈🙈🙈yaaa nasıl yanlış yazmışım hiç farkında değilim 19+4yazıcaktım siz söyleyene kadar fark etmemişimde 😂😂21 Aralık görülüyo doğum 🙈
kursadecmel Duuyguum canım ultrason kağıtları var ya orda yazıyor doktorun belirlediği bir şey değil aslında tamamen teknoloji 😊