Merhaba hanımlar 33.hafta nst sancılarım ve rahim ağzı uzunluğum kısaldı diye nidilat içmeye başladım serumlar ciğer geliştiriciler derken 36. Haftayı bitirdik nidilat içmeyide bıraktım doğumda kanama riski yapıyormuş
bu ilacı kullanıp bıraktıktan ne zaman sonra doğum yaptınız😊