Betuk Genelde erkek bebeklerinde görülen bir rahatsızlıkmış, bizim ilk başlarda küçüktü 10 na kadar normal diyor doktorlar ben bunun için çok doktor gezdim hatta perinatolojiye bile gittim anne karnından su almak istediler müsade etmedim , üzüldüm ağladım ilk bebeğimiz sonra baktım yapcak birşey yok Rabbim en büyük destekçim hem sığındım ilk benim evladım sonra nerde ne kadar varsa herzaman öyle dedim hala daha diyorum. Çocuk doktoru arkadaşım var onunla hep görüştüm ettim , oda biraz rahatlattı dua ediyorum hep doktorum doğduktan sonra düzelir kendini üzme dedi öyle yapmaya gayret ediyorum.. 🙏🏻