kkardelen42 canım ben de şu an 16yim. Ilk 3 ayımda 3 kilo verdim. Ama şu an iştahım açıldı ve bulantılar da geçtiği icin gayet sağlıklı besleniyorum ve bebegim de gayet iyi.. yemedigin icin halın kalmıyor, bebek de depolarını tüketiyor.. geçer, üzülme 😊