Mislimelek Sedagll benim ikinci gebeliğim 17. Haftada hissetmeye başladım hatta şunu yazarken bile tekme attı ☺️
Sedagll Muallimehanim aslında 15 haftalık gebeydim doktor bana 17 haftalık olmuşsun Bile dedi. İki hafta öndeyim yani? Şimdi hissedebilir miyim. Çok hissetmek istiyorum hep hamile kadınların karnını ellerdim kıpırdasın diye 🙈 açıkcası heyacanlar bekliyorum 🙈🙈
Julej Sedagll 17 haftalık dediği sadece çocuğun gelişimi ile ilgili yani sen hala 15.haftadasın ilk gebeliğinse hissetmen için daha 3-4 hafta var 🌸
Smyrpd Sedagll allah herkese nasip etsin, sağlıcakla da gelsin bebişlerimiz inşallah en yakın zamanda hissetmeye başlarsın sen de 🙏😌
Mislimelek Sedagll benimkiler ikiz 14. Haftada ikiside kız dı. 19+3 de biri erkek dedi haftaya detaylıya gireceğim orada netleşir sanırım 🤷♀️
Semaaonursnmz Sedagll hissetmezsende korkma canım benim arkadaşlarım 17-18 de başladı ama ben 22 de hissettim insandan insana değişiyor 🌸
melikeyakisikli Sedagll 17 haftadan sonra hissediliyor ama net 18 haftalıkta ara ara hafif tekmesini hissediyorsun tabiki sürekli olmuyor net hissetmek için sanırım 20 haftayı geçmesi gerekiyor 😌
Akademisyenanne Badevehande nasil bir his😊 ben de 17+3’um arada damar atmasi gibi bisey oluyor. O mu degil mi anlamiyorum. Cok belli belirsiz.
Eceguldemir Sedagll ben net olarak 18 de hissetmeye başladım sende hissedersin yakında hafta ilerledikçe hissettiğin hareketler de değişiyor ben de senin gibi sabırsızlıkla bekliyordum ilk hareketleri hissedince tadını çıkar 😍
Badevehande Akademisyenanne evet ilk başlarda öyle günde bir kez felan tok karnına hissedersin sonra hergün 2-3 kere derken artar ayakta otururken uzanırken hissediyorsun şuan benim karnımın dışından gözüküyor mesela bazen toplanıyor sağ taraf semsert ve tepe gibi oluyor 🤷🏻♀️😅