Merhaba kızlar ben geçen hafta geldiğimde kese çıkmamıştı bir hafta sonra tekrar çağırdı doktorum bugün geldim ultrasonda tekrar kese çıkmadı altta muayne baktı ordada kese gozukmedi kan istedi benden kan verdim sonucum çok yükselmiş ama kese yok neden olabilir şimdi ise beni radyolojiye sevk etti ultrasyona😥😥😥😥