Az önce doktorun yanından geldim 1 cm açıklığım olmuş yarın sabah 4 te gel suni sancı verelim eğer açılman olmazsa sezeryana alalım dedi ben normal doğum istiyorum sizce ne yapmalım yarına kadar açıklığım olması için ilk gebeliğim lütfen yardım edin 🙁