Sila01 8+5 teyiz ama acayip şekilde adet ağrılarım ve baş dönmem var her bi yanım uyuşuyor bayılacak gibi oluyorum doktor randevu günüm 18 ağustos da ne yapacağımı bilmiyorum ( İlk gebeliğim )
pelin_87 Sila01 bence de hemen git hamilelik hastalık değildir o yüzden yaşadığın her şey normal olmak Zorunda değil, rahatsız eden şikayetler olduğunda randevu gününü bekleme gerekirse hergün git