Nuraslanklc Biz eşimle başından anlaştık, kız olursa ortak noktamız vardı erkek olursa bebeğimiz eşim babasının adını istedi bende kabul ettim, yanına sende güzel bir isim eklersin birlikte koymuş oluruz dedi ramazan ayaz düşündük mesela ama kızımız olucak onuda melinda düşünmüştük 🙏🏻 Biraz senin açından bakabilir diye düşünüyorum, bence sende kendini üzme bebeğini düşün stres yapma. Sakinleşsin bir konuşun yanına sende bir isim ekleyebilirsin tatlı dil yılanı deliğinden çıkartır umarım istediğiniz gibi gönlünün rahat ediceği bir isim koyarsınız ❤️