YazCilegi Susam Bağışıklıgınız yok demek. Yani gebelik öncesi toxoplazma geçirmemişsiniz daha dikkatli olmanız gerekiyor demek 😌
BurcuSiratas Susam bu mikrobu vücudun taşımıyor demek. Yine de doktorunla görüşmen daha sağlıklı olur.
Homozigotmutant Susam daha önce bu hastalığı geçirmemişsin yani bağışıklığın Yok demek o yüzden dikkatli olmalısın
Derya20 YazCilegi benimde pozitif çıktı toxoplasma ıgG ve ıgM pozitif hem bağışıklığım var hemde şu an enfeksiyon var demek sanırım karnımdan amniyosentez sıvısı alınıp tekrar bakılacak 😞
Derya20 Ayse13 ikili tarama testi yapılırken bakılıyor sanırım yaklaşık 12 -14 haftalıkken doktorunuz söyler yine yanlış bilgi vermeyim ama