Sldaorcn35 mide ekşimesi için doktoruna danış, ilaç veriyor gaviscon tarzı şuruplar veya çiğneme tabletleri var uygun olanı söyler. Balgam konusuna gelince 7. Haftaydı zannedersem başladığında, bana hayatı zindan etti. Sürekli balgam olmasından dolayı kusuyordum. Ankara’da yaşıyorum normalde. Orada hava çok kuru olduğu için olduğunu düşünüyorum. Şuan izindeyiz ve daha nemli bi yere geldik, azalma oldu. KBB doktoru alerjik bir bünyen var o yüzden oluyor dedi. Karbonat tuz karışımı solisyonlar var onunla burnunu temizleyeceksin sürekli dedi. O akıntıyı azaltıyor. Bir çözümü yok anlayacağın çok araştırdım ben balgam olayını🤷♀️ Kendiliğinden geçer umarım