Kupyldzz benim de çok sıkıntılarım vardı.Özel hastanede gün aşırı serum alıyordum ama bu bulantı bitsin diye değil,sıvı kaybını takviye etmek amacıylaydı.Doktorum o dönem bana 10 kilıya kadar zayıflayabilirsin ,bebeğin şu anda senin bir şey yemene ihtiyacı yok demişti.Ben sıvı ihtiyacımı da meyve sularıyla sağlıyordum.Geçmiş olsun.