Yaseminofficial Merhaba,benim sorularım hiç bitmez hakkınızı helal edin😊 8+1'im bu donemde bebegin hareketleri hissedilir mi? Uzandığım zaman pıt pıt birsey atio 2 dkka geri duruo ya sağda cok baskı yada solda bu haftada hissetmem normal mi? Zayıf degilim.
Cigdem07 Yaseminofficial Hissetmen şuan çok zor canım o damarın atıyor ☺️ Ama inşallah sende hissedeceksin 17. Haftamda hissettim ben ilk 😍
Afra34 Sanırım en erken 15 16da hissedilir kendi düşüncem çok fikrim yok bende öyle olmuştu çünkü şuan çok erken sizin için 😃heyecan mutluluk olmasın o😊