Yaseminofficial Merhaba,benim sorularım hiç bitmez hakkınızı helal edin😊 8+1'im bu donemde bebegin hareketleri hissedilir mi? Uzandığım zaman pıt pıt birsey atio 2 dkka geri duruo ya sağda cok baskı yada solda bu haftada hissetmem normal mi? Zayıf degilim.
meva_ Yaseminofficial canım sana inanma 9. Hafta da hissettim diyen olur şimdi diyenler vardı çünkü 🙂 ama diğer arkadasım da dediği gibi 17 den sonra hissedebilirsin 20. Hafta da hisseden oluyor cunku ☺️
Ayesray Yaseminofficial 18.haftamda hissediyorum dediiğimde bile doktorum bağırsak hareketlerindir demişti😅 ama hissediyodum bağırsakla karıştırcak değilim cocuğumu😁 8.haftada kas seğirmesi damar atması hissedebilirsin hatta elini koyduğunda kalp atması bile hissedebilirsin tamamen damar hareketleri
YagmurDaskn Yaseminofficial Sanırım herkes 8. Haftada damar atması yaşıyor bende yaşamıştım 😂😂😂 bebek olması imkansız
Siner Yaseminofficial bebek 10. Haftada hareket etmeye başlıyo henüz hareketli değil. Hareket etse bile arkadaşların dediği gibi 17-18 anca
milayerli En erken 16-17 haftalıkta hissedilir. Senin hissettiğin kas segirmesidir tıbben imkansız 8 haftalik bebek hareketini hissetmek 😊