Muallimehanim Bilenler bilir isim sorunsalımı 😅 Neyse konuya gelelim. İkinci ismi Esin olucak kızımın. Ama birincisi ne olsa diye karar veremedim. Aklımda olanlar Bade Esin Zeynep Esin Sizlerde fikirlerinizi söylerseniz çok memnun olurum🥳 Yanına yakışacak daha güzel bir isim önerisine açığım 🌸
Didi6 Esin çok hoş bir isim. Ama Zeynep veya Bade yanına yakışmamış. Bade Esin, badesin gibi geliyor kulağa. Zeynep Esin, Zeynep'e sin gibi geliyor kulağa. Bahar Esin Hüma Esin Zehra Esin Burçak Esin