Benim gibi acıtıyor mu diye korkanlar için açtım bu başlığı,hiç korkmayın normal iğne acısından hiç bir farkı yok,bence grip aşısı bundan daha çok acıtıyor😂Bir de ben 28. Haftayı kaçırdım ama perinataloga danıştım bir sakıncası yok dedi 30.haftamda yaptırdım iğnemi