Alessia ilaydaatala ben sanırım ama nesquikli sütede cok dadandım belkı ondandır dıye dusunuyorum bebegımın kg ıyı aksıne ben hıc almadım alamadım hepsı bebege gıdıyor sanırım
R_abia ilaydaatala hamileliğimin başından bsri kullanıyorum kilosu hep haftasıyla uyumlu 1 hafta öndeydi son zamanlar 2 hafta önde artık yediklerimede dikkat ediyorum ama balık yağının çok etkisi olduğunu düşünüyorum
Rabiakoc ilaydaatala Ben İmom kullanıyorum. Maşallah bebeğim 2 hafta önde gidiyor. Bence kullanılmalı.
ilaydaatala Alessia ben 7 kilo aldım şuana kadar ama bebek kilo alsın da başka bişey istemiyorum valla
Rabiakoc ilaydaatala Hiç bilmiyorum ne desem yalan olur çünkü hiç araştırmadım. sen kaç haftalıksın ve bebeğin kaç gr