Merhaba arkadaşlar. Ben günlük kullandığımız ürünlerin ne kadar sağlığa zararlı olduğunu gördükce hayrete düşüyorum. Bebeğim için en doğal ürünleri seçmek istiyorum. Www.ewg.org diye bi site var. Orada markayı aratıp içerik ve doğallığını görebiliyorsunuz. Site yardımıyla. Bebek yağı ve pişik kremimi seçtim. Ama şampuan ve deterjanda kararsız kaldım. Çünkü bu markanın şampuanı doğal olduğundan göz yakabiliyormuş. Birde deterjan danışmak istiyorum. Artık marka yada tanıtıma değil, sertifikalara bakıyorum. ICEA, eco organic gibi sertifikalar var. En geçerli olan hangisi acaba. Yada doğal bildiğiniz bir deterjan markası var mı acaba?