Pinar4063 Piyasada emziren anne çay markası çok kızlar tatları nasıl içilebilen türdenmi kullanan varmı hangisi daha iyidir?☺️
GuelGltkn Pinar4063 ben hipp marka cay aldim icindw rezene anason ve kimyon tohumu var yani gaz sorunu icinde cok iyi
Nemoanne Humana still tee iyiydi,lactamil çayı çok güzelken sütlü içeceği çok kötüydü. Ben çok ama çok maltana içtim aslına alkolsüz bira da çok iyi ama bulmak zor ve tadı kötü fakat katkı maddesi yok içinde