Emirimmm sana taptaze cevap vereyim. Bende 25inde perşembe günü yaptım. Bizde istedik fakat e devlete düşüyomuş. Cuma oldu düşmedi araya haftasonu girdi. Kimlik çıkarcaz yine pztsi yok. En sonda hastaneyi aradık. Beyefendiler daha başhekimlik onaylamammış da hemen hallettirdik. Bi ki saat sonra e devletime düştü benim