Günaydın kızlar ,
Gece post açmıştım çok sert diye karnım içim rahat etmedi doktora gittik 2 saat kadar kontrol ettiler sanci var mi yok mu bebek hareketleri vs ...
Doktor suyun yeterli , bebek iyi , artik darbeleri canını acıtabilir o yuzden sertlesme olur dedi ve bu arada bebek dönmüş dedi ...
Burada okuyorum bazi anne adaylari 34 haftalik olduk donmedi 32 olduk donmedi gibi postlar aciyor .
Bebegin donmus olmasi normal dogum olabilir falan demek mi ?
Doktorum Italyan o yuzden pek birsey soramadim tam olarak dil konusunda anlasamiyoruz diye cok tesekkurler .