Kızlar merhaba . klomen tedavisi uyguluyoruz . Önce günde 1 ile başladım doktora ilaç bittikten 3 gün sonra gittiğimde yumurtalığın gelişmed.ğini söyledi ve bir sonraki aya kaldı dedi. daha sonra adet görmedim progestan ilacını 5 gün kullandım ve regl oldum . 3.günü de sabahlkarı 2 tane şeklinde kullandım . ilaç bittikten 4 gün sonra tekrar gittim yani ptesi . yine gelişmemiş dedi. en azın 10mm olması lazımmış benim aşağısında . 4.günü gelişmemişti ama belki 7-8 gün sonra gelişecek böyle bir ihtimalde olabilir intten araştırdığımda ilacı takiben 7-8 gün içinde yumurtlama olur yazıyor . yeniden kontrole çağırmadı . ilaca devam dedi. Bu sefer günde 3 e çıkartıyor . sizce ne yapmalıyım :(