TugbaLafci bebeğin sağlıklı olsun da sen kimsenin lafina aldırma bende 25 haftaligim 63 dum 70 olmuşum ama göstermiyorum nasılsa doğumdan sonra elbet verice giz kosturmaca abur cubur yeme bol su ic ben tam buğday ekmeği yiyorum bebegimide aç bırakacak değilim alırsam alırım kilo bu kimseyi ilgilendirmez yürüyüşte yapıyorum