anaokuluogr_29 arkadaşlar 20 temmuzda aşılama oldum bugün 11. Günü aşılama yaptıranlar nasıl belirtiler yaşadınız test için erken mi? Yardımcı olursanız sevinirim.
Denizkasalll anaokuluogr_29 konuyla alakalı bir bilgim yok ama aşılamanın 10-12 gününde testte çıkıyor diye biliyorum bence hemen bir test al ve yap inşallah herşey gönlünce olur 🙏🏻
alyavetuna anaokuluogr_29 evdeki test büyük ihtimal pozitif çıkar canım o teste güvenme kan ver. Aşılama tuo bebek klomen çatlama iğnesi kullanan kişilerin idrar testleri pozitif çıkıyor genelde boşu boşuna umutlanma gebelik yoksa. En doğrusu kan vermek inşallah vardır 💕
clmmmmm anaokuluogr_29 15 gün geçmesi lazım canm ben de olmuştum aşılmaa ordan biliyorum. aksıne benm her belirtim vardı ama sonuç negatif çıktı
Tekinnn kelebek12345 kaçıncı günündü canım bide leke nasıldı kendini hemen strese sokma. Ne kadar geç öğrenirsen o kadar iyi oluyor
alyavetuna kelebek12345 belki de yerleşme kanamasidir sizi umutlandirmakta istemem ama olumsuz düşünmeyin yani 💕rabbim tez vakit.nasip etsin. Benim yerleşme kanamam gelmişti dr ya çok açık pembemsi olacak yada koyu kahve çamur gibiyse yerleşme kanı o demişti.
Htcgkn7301-- Denizkasalll Bende yaptım test o günlerde ama negatif ken pozitif çıktı o yüzden idrar testi yerine kan daha doğru geliyor üstüste aynı şey oldu
kelebek12345 anaokuluogr_29 evde testlerle ıgrasma derim. Yanıltıcı olabliyor direk kan ver cıkar sonuc
Denizkasalll anaokuluogr_29 çıkar bence iki gün önce aynı böyle 10. Gününde öğrenen bi arkadaşımız vardı test yaptı silik çizgi çıktı sonrasında kandada çıktı şuan hamile yani adet geçmesini bekliyor iki günde bir kan veriyor
anaokuluogr_29 kelebek12345 bugün aşırı derecede baş dönmesi yaşıyorum doktorum duphaston Die bi ilaç başlamıştı 2. Kutuya geçtim acaba ondan dolayı mı oluyor
kelebek12345 Tekinnn koyu sarı acık pembe arası bi renkdi belli kandı. Adetn söklmeye basladgndaki gibi
alyavetuna anaokuluogr_29 bekleyebilirsen yarını bekle ve bizide haberdar et hayırlı haberler gel insallah💕