merhaba hanımlar birşey danışmak istiyorum. adetim biteli 11. günündeyim tedavi görüyordum ama bıraktım 2 ay olmuştu bu ayda işten izin alıp gidemedim ne yumurtam büyüyor ne de kendiliğinden çatlıyordu ilaçla oluyordu,ama ben şuan ilk defa beyaz bir akıntı ile karşılaştım sol kasığımın olduğu yer dolgunluk var sanki karnım da adet olacakmışım gibi sancılanıyor. Diyorum Allahtan gelen birşeyler mi oluyor içim de bilemedim :( bana da dua edin nolur