Kumrulina Esenburhan123 canım senin değerlerin iyi çıkmış neden dış gebelik diyorlar ve keseyi görmeden dış gebelik olduğu belli olmaz ki
Konul_Nilay Masal10 ben keseyi bile görmüşdü.tüp bebek oldum bu arada.herkesde ikinci çizgi koyu kırmızı çıkarken.benimki zar zor gözüküyodu.bide testi yapıyodum 30dak sora ikinci cizgi çıxırdı.Allah verirse verir
Cansummm Konul_Nilay tüp bebekte kaç gün sonra test yaptınız acaba ve belirtileriniz var mıydı test öncesi? Kuzenim tüp bebek yaptırdı ve şuan transferinin 7. Günü oldukça meraklı ve tedirgin siz tüp bebek diyince size sormak istedim.
Konul_Nilay Cansummm benim heç bir belirtim yoktu.bi tek 7ci günü az kan lekem oldu.oda yerlrşme kanamasıydı.bi arkadaşımla aynı gun olduk.onun hiç belirtisi yok bu günə kadar 26 haftamıza geldi.transferin 10cu gunun kan tahlili yaptırdım 97 çıktı
Cansummm Konul_Nilay Allah kucağınıza da almayı nasip etsin🙏🏻 Bende diyorum belirti arama daha 4 haftalık bile değildir ama işte sanırım bu tarz tedavilerde daha bir bekleyişte oluyor insan. Teşekkürler 😊
Masal10 Gamzee_ Gamzee_ devlet hastanesinde verdim canım, bilgisayardan bakıyorum ama henüz çıkmamış.. başka nereden bakabilirim ki
Tekinnn Masal10 canım bence iyi benim ilk 7.23 dü 2 gün sonra 10.83 oldu doktor artmış %50 üstü önemli olan artması demişti bana bile iyi dedi senin ki gayet iyi
Deletedmom2224 Masal10 aradan baya gün geçmiş daha fazla artmalıydı ama yavaş artanlarda var bunu anca 2 gün sonra tekrar test yapılınca anlarsiniz