Elifdikel anladığım kadarıya 1 haftalık bir gerilik var, doktorlar zaten geriliğin 3 hafta ve üzeri olduğunda çok önemli olduğunu söylüyorlar. Bana da geçen hafta doktorum 1 hafta geride demişti, protein ağırlıklı beslen dedi ve bu hafta gittiğimde aradaki farkı kapanmıştı hatta fazla bile kilo almıştı. Beslenmenize dikkat edin, kaşar peyniri, yumurta, muz, ceviz, badem, süt ve yoğurdu çok yedim, doktorumda ye dedi onları, o bir hafta içinde normale döndü, sizinde döner merak etmeyin:)