Gnys canım evet gitmene gerek var. Korkutmak istemem ama tansiyonla alakalı olabilir. Tansiyon göze bu şekilde vurabiliyor. Bizim başımıza geldi o yüzden söylüyorum 🤗 İbşallah öyle birşey yoktur. Eğer tansiyonla ilgili birşey çıkmazsa gözüne poşet çaylardan koy. Ilık bir şekilde iyi geliyor. 😘 Geçmiş olsun Can'ım