12_yil_sonra Paapaatyaa ilk gebeliklerde günün dolmasını bekleyebilir günü dolunca sezaryen olabilirsiniz benim öyle oldu . İkincide daha erken alıyorlar 38+4 gibi . Ama tıbbı zorunluluk varsa hekiminiz karar verir
Deniziimmm Cnsukckk aynı gün benimde 38+3 sağlıkla gelsin inş... Nasıl varmı şikayetlerin canım ben son ata girdim müjdesi verdi benim oğluş kendi keyfi yerinde ama beni çok zorluyor ☺️
Mucizemibeklerkenm Paapaatyaa yarın öğreneceğim inşallah bende en çok onu merak ediyorum ama bakalım 💁🏻♀️