Konul_Nilay İyi günler kızlar.sol tarafdan kasığım çok ağrıyo.magnezium içtim.bi gelib bi gidiyo.napım acaba
Nurdem33 Konul_Nilay aynısı bendede oldu sağ tarafta bende 17 haftalığım ve magnezyum kullanıyorum sonra geçti ciddi olduğunu sanmıyorum
Konul_Nilay Elifdddd magnezium kullanıyomusunuz.sabah kan testi için git gel.yemek ye fln.ilaçı geç içtim .