Ceydafd Sabah 4buöukta lavaboya kalktım vee nişan gelmişş hala da parça parça gelmeye devam ediyor hastaneye gittik nst ye bağladılar sancı 45 dakikada bir giriyor ve ne açılma var ne başka bir işaret... Ne zaman doğum gerçekleşir ki?! 🤔
Findik92227 Bazen nisandan hemen sonra doğum olmayabiliyor bi hafta daha fazla bile geçebilir yani sen Kendini takip et canim sancilarin siklasirsa suyun falan gelirse hastaneye gidersin
Ceydafd Findik92227 Ebrualp henüz doğurmadım evdeyim dua edip dolanıp duruyorum belime ağrı girmeye başladı biraz biraz takip ediyorum dakikasını sancı düzeyini.. Henüz su da yok bebek de maşallah kıpır kıpır sürekli tuvalet ihtiyacı var baskıdan dolayı sanırım artık ya gece ya sabah ya da yakın bir günde doğacak gibi 🙄🤭
Ebrualp Ceydafd gercek sancı belden girerdiyorlar ama belli de olmuyor benim ilk gebeligimde ne su geldi ne nişan gece karın agrısı ile uyandım dogum yaptım geldim. Yani belli olmuhor bazen. ALLAH herkesin yardımcısı olsun
Ceydafd Ebrualp o da iyiymiş.. Ben de pek tık yok sancı ya da su namına.. Öyle evin içinde dolanıp oturup kalkıp duruyorum bi de hurma yiyorum 😁