HCAZ ben sleepy aldım. gerçi heskes bebekten bebeğe değişiyor diyor o yüzden sadece 2 paket aldım sorun olursa başka beze geçerim diye. e-bebeğin kendi bezi olan baby&me ye kullananlarda hep memnun.
birde prima kullananlardan duyduğum tek şey bezinin pahalı olduğu ve sonradan değiştirildiğinde bebeğin pişik olduğu içine ne koyuyolarsa artık bebeğin poposu başka beze geçince pişiyormuş :D