Zeynepelif Merhaba kızlar,38.haftaya girdim oğlum eskisi gibi hareket etmiyor. Benimle aynı durumu yaşayan var mı?
Kanayran Zeynepelif Yeri daraldığı için normal olabilir hareketlerinin azalması canım korkmanı gerektiren birşey yoktur bence tabi yine bi kontrole git istersen için rahatlamış olur
Melleeeek Zeynepelif aynı postu dün gece açtım canım 38+3 um benim oğlumun hareketleri de azaldı cok normal diyor herkes yarın doktora gideceğim bakalım
Ebrualp Zeynepelif biz de 38 olduk hala cok hareketli. Bende korkuyorum dogmayacak diye😁 aslında normali hareket azalmalıymış yeri daralıyor benim kız cadı olunca🙄😁
meva_ Zeynepelif takip et canım gün de 10 kere hareket etmeliymiş yeterli demişti doktorum bende 38 haftalığım normal de hareketli dün daha sakindi bugün de bi bakıcam sende tatlı fln ye sağına soluna uzan baktın herzmanki gibi değil bi doktora görün zaten bu haftalar da 3 4 günde bi çağırıyor aklında soru işareti kalmaz
Zeynepelif Pazartesi günü doktora gittiğimde hareketleri az diye 3 kere nstye aldılar.. iki gündür takip ediyorum hareketleri çok olmayınca korkmaya başladım..insan sonlara yaklaştıkçada korkuları artıyomuş😔
Zeynepelif Ebrualp ya 2 3 gün önceye kadar benimki de öyleydi hareketleri ama bu 3 günde bi değişim oldu sanki..Sağlıcakla kucaklarımıza alalım inşallah🙏
Tubabulat2018 Ebrualp biz yarin e8 oluyoruz ayni anlattigin gibi bizim kiz saolsun ayaklariyla karnimi deliyor 😂 acayip acitiyor diriyor ayaklarini saolsun 😂
Zeynepelif meva_ dediğin gibi bugün bi kontrol ediyim olmadı doktorumu ararım sorarım canım..Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah🙏
Tubabulat2018 Zeynepelif canim hareket azalirmis yerleri daraldigi icin ama genede bi doktoruna git neolur neolmaz benim doktorum eger hareketsizlik hissedersen hemen hastaneye gel demisti.
Benay10 Zeynepelif doktorum bana sürekli takip et hareketlerini demişti saat başı kontrol ediyordum hareket etmeyince hemen çağırıyorlardı
Meelek Zeynepelif Canım blogta da yazıyor zaten çocuk büyüdüğü için hem oynayacak yeri yok hemde artık eskiye göre çok daha fazla uyuyor
Zeynepelif Kızlar hastaneye geldim doktor hemen gel bakalım dedi.şimdi nstdeyim duruma göre cuma sabahı tekrar gelicem doğuma alabiliriz dedi..dua edin bana olur mu😔