Gmz9119 Merhabalar 34. Haftamdayim her gün düzenli bi sekilde kasiklarimda sanci meydana geliyor regl sancisi gibi kısa süreli fakat düzenli sizce korkmalimiyim böyle bisey yaşayan var mi? 😔
Zekiyeyldrm21 Aynısı bendede var canım bende 34+2yim özellikle sabahları regl ağrısı gibi belim de aynı şekilde çok ağrıyor
Bernalisari Ben ✋🏻 Kasıklarımda çok canımı yakan sancılarım oluyor ve henüz alışveriş yapmadım çantam hazır değil bebeğimin kıyafetleri yıkanmadı panik olmaya başladım