Bugün itibariyle 40+0'dan günaydın :)
Temmuz bebeği olacak derken Ağustos bebeği olacaklara selam olsun 😊 açılma sıfır, sancı sıfır. Kanala bile inmedi. 3 günde bir kontrolüm oluyor. Yarın(perşembe) Doktorum Suni sancı verelim istiyorsan derse kabul edeyim mi kızlar. Yoksa ikimizinde durumu iyiyse 41'e kadar bekleyim mi. Coook kararsızım. Hareketleride kısıtlandi. Kimi zamanda korkuyorum. Çok beklemesin bu seferde anne karnında diyorum.