Merhaba arkadaşlar 35 haftalık hamileyim dünden beri boğazlarım çok kötü aşırı derecede şişler ıhlamur bal limon zencefil süt falan hiçbiri yumuşatmadı acilden giriş yapsam serum falan takabiliyolar mı yerimden kalkacak halim yok bilgimde yok açıkcası daha önce hamileliğimde bu nedenle gitmedim hastaneye boşuna gitmek istemiyorum boğaz ağrısıyla giden var mı bişey yapılıyor mu yoksa geri mi gönderiliyor ateşim yok olsa bi dkka durmam ama doğal yöntemler dene derde geri gönderirler mi ?