Rabiaaa1 Alpcnr kaç haftaliksiniz acaba ? Bende ayni sorunu yasadim ve ilac kullaniyorum size ilac yazilmadi mi ?
Rabiayyyy Benimde yükselmeye başlamış progestan adalat falan da içiyorum yarın gidecem muayene için inşallah bi krem verir de kurtulurum kaşınmaktan Alpcnr
elissa tatlım bende öyley dim kadın doğum yada ciddiye krem yazıyor ve emin ol kaşıntı geciyo r ve enziminde düşmesi içinde bol yeşillik ekmek az bol su vs vs diyetisyen veriyor ben yaptım sende yap