40+6 dayım saat 1 bucuk gibi farkettim sancılarımı ama daha öncesinde hiç birşeyim yoktu hatta aşırı yorgundum. Başta sancıları önemsemedim adet sancıları gibiydi 15-10 dkda bir giren şimdi 7 -8 dkya düştü o da tam düzenli değil ama şiddeti biraz arttı ve süresi de 30 sn kadar ama kanamam da yok suyum da gelmedi. Doktora mı gitmeliyim acabaa??? 😭