Baloglummmmm bence korkulacak bişey yok ben başından beri normal doğum olsun istiyordum beni ne bekliyor bilmiyordum ve bende miyom olduğu için ilk doktorum normal doğum yapamazsın demişti doktor değiştirmek zorunda kaldm doktorum başka kliniğe taşındığı için normal doğuma müsait diyince gittiğim doktor içim daha çok rahatti.. ben sadece bebeğime kavuscagim zamani düşündüm ona odakladm kendimi. Açılmamın yarısını evde çekmişim hatta doktor bile şaşırdı bu kadar açılmaya çok sancı çekmen gerekirdi iyi dayanmıs eşiniz ve bazı gebeler böyle şanslı olabiliyor herşey iyi gidiyor şuanda diye doktor eşime söylemiş. Ben bol bol dua ettim sancı esnasında devamlı Rabbiyesir vela tuassir Rabbi temmim bil-hayır diye dua ettim anlamı:Rabbim işimi kolaylaştır, güçleştirme, Rabbim bu işi hayırla tamamla! Demek bunu sürekli tekrarladm Rabbim dayanma gücü ver Rabbim dayanma gücümü genişlet Allahım yardım et diye çok dua ettim kesinlikle Rabbim kolaylığını sağlıyor bence korkmayın Rabbimin mucizesine inanın gerçekten de Allah yardım ediyor..