sevvalsahin 38+5 haftalık hamileyim tatil yapmak istiyorum son kez bugün kontrolum vardı ne kafası aşağı inmiş ne açıklık nede sancı vardı 3 günlüğüne 5 saat uzalik yere gidilir mi giden varmı tecrübesi olan varsa yardımcı olabilir mi
Humakusu sevvalsahin bunu doktorunuz ile görüşün derim ben çünkü 37. Haftadan sonra izin vermiyor benim doktorum şahsen ki siz neredeyse 39 olmuşsunuz yerinizde olsam 1 saat bile uzaklaşmazdım hastaneden 🙈
Ezgi1989 sevvalsahin cnm ben sordum Bayram tatili için dedi ki bi saat ayakların da ödem olsa aniden kalksan bebeğine zarar gelir hiçbiyere gitmek yok dedi bende susup oturdum oysa gidecegm yer istanbuldan çınarcıktı😥
Bts Kesinlikle önerilmiyor yani açıkcası bende yıkarsa dedikleri gibi bir saatlik yola bile gitmem uzaklasmam hastanemden her an hersey olabilir riske atmaya hiç gerek yok