Tuba35 çatlıyor da olabilirsin ama eğer kaşıntıyı durduramıyorsan sürekli kaşınıyorsan mutlaka ama mutlaka doktora git kolestaz olabilir Allah korusun doktorun kaşındığını duyar duymaz test yapacaktır korkma genelde çoğu kişide çıkmıyor kötü bir şey ama kaşınma devam ediyor ama Allah korusun kolestaz çıkarsa da bebeği hemen alıyorlar doktorum bana öyle demişti ben de çok kaşınıyordum kanatıyordum her yerim yara olmuştu kontrolümde gösterince beni hemen hastaneye göndermişti ben yurtdışındayım burda sistem farklı önce ev doktoruna gidiyorsun gerekli görürse seni hastaneye gönderiyor öyle gitmiştim ama temiz çıktı o da bana mentol jel kullan dedi ayyy bir iyi geldi nasıl ama sen yine de yarın doktoruna bi sor