Havvauygun Yarın 37.haftama giriyorum.Bebek oynadıkça vajinama baskı yapıyor sanırım çıkacak gibi hissediyorum.Bu durumu yaşayan var mı?Bugünde nst de sancım çıktı bu arada 😊
Buharaa Havvauygun 37+1 haftalığım baskı benimde oluyordu doktoruma sordum oda karninda 3 kilodan fazla yük taşıyorsun baskı olması normal demisti ama benim sancim yoktu senin doğum yaklaşıyorda olabilir 🙈😊