seraap 2 hafta sonra ne bir ilaç verildi ne de ne yapmam gerektiği söylendi daha önce tekrarlayan düşüğüm ve kürtaj ım olmuştu doktorum iğne vurularak tutunması gerektiğini söyledi tayini çıkınca gitti şimdi gittiğim gerek yok düşerse düşer bizim yapacağımız bir şey yok dedi gönderdi