39+6 olduk bugün Doğuma happy mom a göre son 1 gün 🤷🏻♀️ Ama ne nişan var ne su ne açılma . Devlet hastanesine gidiyorum 40+5 e kadar bekleyelim dedi gelmezse 7 Ağustos da yatış yapalım dedi 🙄 sardı şimdi beni korku dün alttan muane oldum açılma Yok yumuşama BİLE yok hurmalar yiyorum dualar okuyorum çömelme hareketleri yapıyorum yürüyorum ama tık Yok korkuyorum 😞😞 dua eden kızlar nolur 😏 ilk fitil vericekmiş sonra suni sancı çok rahattım ama gelmeyince iyice stres yapmaya başladım sancı felan da hissetmiyorum suni insanı mahvediyor diyolar 😓😓 Samsun kadın Doğum a gidiyorum bu arada 🙄